En af de førende markedsføringsstrategier der bruges nu til dags, er reklamering vha. annoncer på Facebook. Men hvad er det der gør, at nogle af annoncerne er mere tiltalende end andre og derfor bliver mere succesfulde?

Det vil vi hos Crunch gerne hjælpe dig med at få styr på.

Vidste du f.eks at den ultimative overskrift kun består af 4 ord? og at undertitlen til din annonce max skal være 15 ord lang for at få den bedste opmærksomhed.

Det kan være svært at finde den gyldne mellemvej når man skriver tekst til en annonce. For lidt tekst kan give modtageren en følelse af at man ikke har meget at sige om sit produkt eller service, hvorimod for meget tekst ofte kan kede læseren inden de har læst færdigt.

Det handler ikke kun om at fange modtagerens opmærksomhed, men også om at beholde den.

Vi har lavet en oversigt til dig der gerne vil have nogle helt simple og enkle tips til hvordan din annonce kan få flere kliks. Baseret på en undersøgelse lavet af HubSpot har vi kreeret en grafisk opslagstavle med information om hvad der virker bedst når man annoncerer på facebook.

Held og lykke

 

Do you enjoy reading Crunch blog?

Do you enjoy reading Crunch blog?

Subscribe to our newsletter to receive the latest news and updates from our blog.

You have Successfully Subscribed!

Share This

Ved brug af denne hjemmeside accepterer du brugen af cookies Mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk